Wednesday, October 27, 2010

KENDURI DI KOLAM IKAN ?????????


HEHEHEHE GIMIK JER NI,,

Gini....sebenar nyer  mcm ni cerita nya...cik melor ni ke mna pergi kalau bolih nk jer mancing,,so dek kerana mmg habit nyer x kira ke mana dia pergi pancing mesti ada dlm bonet....
Satu hari tu ada jemputan kawen,,,,maka pergi laa ....tgh2 makan tuan rumah tu mmg kaki pancing pun..dia kata ada satu kolan bru bukak n mudah sangat nk dpt ikan ..apa lagi teruja laa ..ibarat umpan di campak dlm tong ikan ........maka melor pergi laa nk mencuba nasib...sampai kolam nak salin baju malas n gasakje laa dgn bju  kurung n kasut tumit tinggi...sudah nya satu kolam menjeling...hingat aku ni tak siuman apa????

10 minit pertama umapn dh di sentap...apa lgi rembat laa ..masa tu jd tumpuan satu kolam sbb semua tak dpt ,,ada lah suara2 sumbang KALAU MCM NI KITA TUKAR BAJU KURUNG LAA NAK..BARU DAPAT IKAN ..TAK PUN HARI NI SUME IKAN DLM KOLAM NI JANTAN KUT...
Melor trus mancing tak kira apa org kata  n last cukup 3 jam  3 eko dapat..best betulll...



<balik umah pengsan....penat tarik siakap,,,.>

No comments: